מבזקים

שיעורי הבית המבעיתים!

ראשי >סיפורים אישיים>שיעורי הבית המבעיתים!

אני שונאת שיעורי בית.

לעיתים קרובות אני מביטה לאחור בזמן ותמהה איך זה שבננו ואני היינו נאבקים ומבזבזים שעות על קצת שיעורי בית... ואילו בתנו באה הביתה וצוללת ישר לתוך שיעורי הבית שלה ומסיימת אותם באותו היום כך ש (כך במילים שלה) "אני יכולה להנות משאר ימות השבוע".

לבסוף הבנתי שהיו כמה התמודדויות הקשורים בסיפור של שיעורי הבית שבננו היה צריך לעבור.

הבנה - הוא לא הבין את ההיגיון שעמד מאחורי שיעורי הבית ולא איך להכין אותם.

ממה מתחילים - אם עזרתי לו להתחיל את שיעורי הבית והראיתי לו צעד אחר צעד הוא יכול היה לעשות זאת ואם לא, הוא רק היה רואה כתם גדול של בליל מילים ומספרים.

הוא שכח להביא הביתה עבודה - למרות שאולי היו לו כוונות טובות, הוא איבד את הריכוז שלו במהלך היום ולא יכול היה לזכור כל דבר.

פשרה - כיוון שהוא ראה בשיעורי הבית משימה ענקית וקשה התפשרתי. הוא כתב פתקים ואני הייתי מדפיסה אותם. בקשתי שיכתוב חלק ואני כתבתי חלק אחר וכך השתלטנו על זה.

כן, היו לנו הרבה לילות בהם הייתי הולכת למיטה עם דמעות ועם כעס לא רק על בננו אלא גם על המורים שנתנו את השיעורים ועל הדלת שאולי לא נפתחה במהירות המספקת כך שאוכל ללכת ולהתחבא בחדרי ולהכות חזק בכרית.

ברנדון היה קורע את שיעורי הבית לגזרים וצורח ללא הפסקה כי הוא רצה לעשות זאת אבל משהו עצר אותו - הניסיון השלילי שהיה לו עם שיעורי הבית.

ברגע ששיתפנו פעולה עם המורה המלאכית שלו הדברים נהיו קלים יותר בבית. לבי עדיין החסיר פעימה ואז האיץ כאשר הוא הוציא את אוגדן שיעורי הבית מתוך התרמיל שלו. אך במרוצת הזמן התמודדנו עם שיעורי הבית הרבה יותר טוב ובאופן רגוע יותר.

זכרו - "תמיד יש סיבה הגיונית אלא שיתכן שזה לא תואם את ההיגיון שלכם".

קרי

אני שונאת שיעורי בית.

לעיתים קרובות אני מביטה לאחור בזמן ותמהה איך זה שבננו ואני היינו נאבקים ומבזבזים שעות על קצת שיעורי בית... ואילו בתנו באה הביתה וצוללת ישר לתוך שיעורי הבית שלה ומסיימת אותם באותו היום כך ש (כך במילים שלה) "אני יכולה להנות משאר ימות השבוע".

לבסוף הבנתי שהיו כמה התמודדויות הקשורים בסיפור של שיעורי הבית שבננו היה צריך לעבור.

הבנה - הוא לא הבין את ההיגיון שעמד מאחורי שיעורי הבית ולא איך להכין אותם.

ממה מתחילים - אם עזרתי לו להתחיל את שיעורי הבית והראיתי לו צעד אחר צעד הוא יכול היה לעשות זאת ואם לא, הוא רק היה רואה כתם גדול של בליל מילים ומספרים.

הוא שכח להביא הביתה עבודה - למרות שאולי היו לו כוונות טובות, הוא איבד את הריכוז שלו במהלך היום ולא יכול היה לזכור כל דבר.

פשרה - כיוון שהוא ראה בשיעורי הבית משימה ענקית וקשה התפשרתי. הוא כתב פתקים ואני הייתי מדפיסה אותם. בקשתי שיכתוב חלק ואני כתבתי חלק אחר וכך השתלטנו על זה.

כן, היו לנו הרבה לילות בהם הייתי הולכת למיטה עם דמעות ועם כעס לא רק על בננו אלא גם על המורים שנתנו את השיעורים ועל הדלת שאולי לא נפתחה במהירות המספקת כך שאוכל ללכת ולהתחבא בחדרי ולהכות חזק בכרית.

ברנדון היה קורע את שיעורי הבית לגזרים וצורח ללא הפסקה כי הוא רצה לעשות זאת אבל משהו עצר אותו - הניסיון השלילי שהיה לו עם שיעורי הבית.

ברגע ששיתפנו פעולה עם המורה המלאכית שלו הדברים נהיו קלים יותר בבית. לבי עדיין החסיר פעימה ואז האיץ כאשר הוא הוציא את אוגדן שיעורי הבית מתוך התרמיל שלו. אך במרוצת הזמן התמודדנו עם שיעורי הבית הרבה יותר טוב ובאופן רגוע יותר.

זכרו - "תמיד יש סיבה הגיונית אלא שיתכן שזה לא תואם את ההיגיון שלכם".

קרי