חברות קבוצה יקרות שלום ושנה טובה! שמי איה רוט ואני מנהלת את תחום המרכזים הטיפולים של עמותת שק״ל. לפני כשלושה שבועות העלינו פרסום בקבוצה לגבי פרוייקט זום דייטינג (מפגשי היכרות בזום) לצעירים.ות על הרצף, בליווי של אנשי מקצוע שהוכשרו בשק״ל לליווי זוגיות על הרצף.
למעשה מדובר בפרוייקט שבמסגרתו כל אחד מהמשתתפים ממלא באופן חד פעמי שאלון ובהמשך, מי שייבחר להשתתף בפרוייקט, יקבל מפגש הדרכה בזום אחד על אחד על ידי איש מקצוע, שיעסוק בהדרכה לגבי התנהלות במפגש היכרות.
ובהמשך המשתתפ.ת ת.יקח חלק במפגש הזום דייטינג: מפגש זום משותף לכולם שבו תהיה חלוקה לחדרים למפגשי היכרות של 10 דקות, אנחנו ננסה להתאים את מפגשי ההיכרות לפי ההעדפות שלכן כפי שיירשמו בשאלון שכתבתי עליו, ולאחר שיסתיים מפגש הזום דייטינג, נאפשר החלפת מספרי טלפון אך ורק במידה ושני הצדדים יהיו מעוניינים בכך ונאפשר גם מפגש מסכם שלכן עם איש/אשת המקצוע שפגשתן לפני הדייט, עם המדכדי לעשות הפקת לקחים משותפת.
המטרה של הפרוייקט היא בעיקר התנסות מודרכת בחוויה של דייט, וכמובן, הזדמנות לפגוש ולהכיר אנשים נוספים עם תחומי עניין משותפים. נכון לעכשיו נרשמו לא מעט בנים ומעט מאד בנות 
?נשמח אם תבחרו להצטרף לפרוייקט הייחודי הזה. מי שמעוניינת בפרטים נוספים יכולה להתקשר אלי: איה, 0526024494
עבור מי שקראה עד כאן והשתכנעה להצטרף, נשמח מאד! אני מצרפת את כתובת השאלון למילוי: לקישור לחץ כאן